My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

luahan hati seorang AKU


jangan tinggalkan saya eh,saya nak cakap saya rindu sangat kat awak…saya sebenarnya rasa sorangsorang kat sinie,saya akan setia tunggu awak dan saya tak cari orang laen selaen awak,saya sebenarnya dah tawar hati untuk kenali orang laen,pintu hati saya dah tertutup sangatsangat untuk insan yang laen,cukup la awak…cukup dan cukup,awak tunggu saya taw







saya taw awak sibuk tapi saya faham,saya tahu saya xselalu bersama awak…saya minta maaf tapi saya akan bersikap lebih kedewasaan dan saya akan terus cuba dan cuba saya xkan putus asa…masa budakbudak saya dah tamat dan saya rasa xlayak jadi budakbudak balik… insyallah satu ari nanti saya akan bersama awak suka dan duka


                  ~ TUNGGU TAWW,hati saya hanya pada awak ~















saya tahu,saya bukan yang terbaek antara yang awak penah cintai tapi saya cuba untuk jadi yang terindah penah awak sayangi,   miss u alot