My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Moga Semuanya Baekbaek belaka






RINDU
Dikau datang lagi
Menyapa segenap sanubari
Dikala sepi mencengkam diri

RINDU
Apakah yang kau cari
Mengapa sering menghimpit hati

RINDU
Tidak kutahu keperluanmu
Bijak mencuri lakaran perasaanku

RINDU
Kesungguhan darimu
Dalam meniti layar hatiku
Membuaiku bagai ombak lalu

RINDU
Ku ingin tahu
Adakah benar dikau pelengkap indah kenanganku
Atau
Dikau hanyalah bayangan luka gurisan kalbu

RINDU
Kepastian tetap aku nanti
Biarpun menanti di hujung hari



kerna rindu jua buat kan air mata menjadi peneman paling setia saban hari tapi apakan daya,hati kena kental untuk tempuhi semua ini…sampaikan salam rindu untukku kepadamu wahai pencinta hati…jangan pergi jauh dariku kerna ku tak mampu untuk jalani kehidupanku tanpa kehadiranmu,terimakaseh kerna membahagiakan aku 

okk,sweet kan bila happy.... xmau sedihsedih tauu