My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Mood#


hyephyep

mood sekarang:::

*bertungkus untuk menyiapkan laporan praktikal
  almost 80%,lagi 20 aku tak bersedia lagi kowt untuk interview nanti
  oh no,interview again… ok,sebenarnya aku baru je pas interview SPA
  untuk jawatan,adalah??? yang penting rasanya cukup dan sangat berbaloi
aku xkisah sangat kalau dapat sebab aku cam malas nak pegi
macam nak habiskan sakibaki aku kat my DIPLOMA






*ok,aku tengah diet sekarang
  sebab pe aku nak diet,sebab aku nak kurus ok
  meletup macam duludulu,kelas gitu
  biasa la retis celup,OH MY GUCCI





*untuk jiwa,aku akan selalu kuat dan kuat
  sebenarnya aku tak mampu la,tah kenape sekarang kuat nanges bagai
  cair makeup MAK ok, ANGKAT TANGAN ATAS BAHU
  takyah tau,orang nak kau jangan nanges dah…tapi kau tak mampu,pepun semoga kau KUAT NUR SYAHID







untuk ehem ehem,jangan lupakan kita ehh..xmau nengok kita sedih kan,so ingatlah kita selalu taww