My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Tiada Lagi



Aku nak tanya sikit… Agakagak korang la,siap tak assignment kalau  baru taip satu perenggan dah rasa tension pastu buka tab baru kemudiaan buka facebook,komenkomen status pastu like page baru then chatting lagi after that bila dah sedar dah lebih setengah jam berlalu hanya untuk lepas tension je… Kalau macam tu la jadinya,berbaloi tak deaktif facebook,twitter dan tagged???

Ye,sangatsangat berbaloi… Sebab online bukannya penting pun,bila dah mula nak ketagih tu,deaktif adalah cara terbaek supaya tak buka facebook,twitter dan tagged lagi… But then,ada la yang akan tanya  “ Cammana dengan kawankawan FB,twitter dan tagged hang ?? Hang tak kisah ke tak contact dengan diorang?? Ala,bukannya tak bole contact pakai emel or fon kann…AM I RIGHT DEARRR



Apaapa pun,ini cuma pandangan aku… Lagipun,apa yang aku tulis nie berkait rapat dengan apa yang berlaku kepada aku… Dan ramai jugak yang ketagih online macam aku… So aku bersyukur aku deaktif twitter,FB dan tagged aku

Pengalaman aku mengenai lamanlaman sosial ni,cukup lah aku kenal dia yang telah membuka pintu hatiku buat kali kedua dan terima kasih banyakbanyak sebab jadi yang pertama pernah ku kenali di laman sosial ini,xde maknernya aku nie gila cinta kat laman sosial.... ape kau ingat aku camtu kewww,aku tak mau dah kenal yang laen...biar dia saja yang always di hati..... satu lagi sebab nape aku remove sume laman sosial aku sebab ada orang gitau kat aku,KENAPA AKU ADA KAT LAMAN SOSIAL PLANET R****..... hey WHAT DE FUC*,motif menyamar jadi aku kat PLANET BODOH TU.... setahu aku,aku dah delete akaun  aku kat situ....BONGEKKKKKKKKKKK,grrrrrrrrrrrrr


P/S :: FACEBOOK,TWITTER AND TAGGED the place for connecting and find new friends,not a place for us to waste time and poke all strangerssss
~WHAT THE HACKKKk DUDE,hehehehehe~