My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

KARTUN

Kali ni, aku nak cerita pasal cerita kartun yang memang aku tak boleh tengok langsung, sebab aku geli dengan karakter kartunkartun ini… dah lah tak comel, tah pape pulak tu… kadangkadang aku pelik nape orang lain boleh minat ngan kartunkartun ni… aku tak boleh blah dengan kartunkartun ni… jom skodeng kartun ape yang tersenarai…

.: tOp 5 - Cerita Cartoon Paling Aku Geli :.


1. Cat Dog - Oke ni memang mengarut punya cerita kartun…anjing & kucing bercantum jadi satu badan,seyes geli aku tengok… dan korang berdua tak lawak okeh,tak comel pulak tu… macam mana lah ada orang boleh terima kartun macam ni? aishhhh mengaruttt!!!!

2. Hagemaru - Seyes hang tak lawak pada aku wahai Hagemaru dan keluarga!!!!! cerita ni Lawak tah apeape je… pastu nak bajett comel!!! puihhhhhhh shin chan aku lagi somel dari hang okeh Hagemaru, maaf hang aku tak minat… geli!!!!!! 

3. Sesame Street - Ni cerita zaman aku kecikkecik… Seyes kalau keluar cerita ni, aku rela tutup tv… seyes aku geli ngan binatang kuning yang besar tuh, berbulubulu… eeeeeyyuuuuu geli aku,pastu watakwatak dia semua jenis berbulu, pastu duduk dalam tong sampah…seyes aku tak boleh tengok langsung cerita ni sampai sekarang… cara dia gerakgerak mulut tu lagi jahanam aku tengok… rasa nak tibaitibai je pakai kayu baseball…

4. spongebob squarepants - Lagi satu cerita bodoh pada aku… seyes tak comel langsung, kadangkadang aku terfikir nape kartun ni popular? sampai budakbudak lelaki boleh pakai boxer spongebob? sampai budakbudak pompuan beli anak patung spongebob? tak paham aku… 

5. Cibi Maruko Chan - Ni Lagi satu tak boleh blah… seyes hang  tak comel lah cibi maruko chan… kalau citer ni kuar, cepatcepat aku tukar channel… seyes aku tak boleh layan cerita ni