My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

:: Wishlist KELAUT ::


Assalamualaikum
hyep,makin hari makin dekat semester baru… so cuti pun dah nak habes la kannzzz… arini nak kongsi dengan korang wishlist aku yang KELAUT tu…
pasal elaun tempat praktikal aku,dulu cakap banyak benorr elaun yang dapat tapi haremmm dapat ciputt je,xseperti apa yang aku harapkan…musnah kowt semua wishlist aku,naseb bek aku xpost lagi pasal wishlist aku kat sini… biarla redha ja la,dah orang wat aku camni


nilah tempat seorang aku,kelas kann (TANGAN ATAS BAHU)


pepun,aku happy gak dapat sharing elaun yang aku dapat tu bersama dengan orang yang aku sayang,walaupun tak banyak tapi aku happy maa…happy sebab dapat beli kan tuti fruit,perfume dan MCD seperti apa yang diinginkan






yang lebih tu aku simpan untuk belajar nanti,ibu aku cakap biarlah orang nak buat camtu kat kita,nanti kerja dapat lagi banyak pada tu…












LOVE U IBU

















aku pakai fon 33 sekupang je





last but not least,terimakaseh kat abah aku sebab belikan aku telefon baru(BUATMUKA KESIAN) … sebab kesiankan aku,yela dulu aku beriya la kowt cakap nak beli telefon baru bila dah dapat elaun nanti… beli GALAXY ACE la, NOKIA LUMIA bagai… tapi elaun pun cam @#$%,^& pepun aku bersyukur gak dapat sikit… ok kan dapat daripada tak dapat langsung,KAU HADOOO



P/S :: telefon aku biasa ja,XCAM KORANG… janji dapat sms dan call sudaa



bye WASSALAM