My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Salam ramadhan




Salam ramadhan,ramadhan tiba lagi
Moga ia datang dengan penuh keberkatan
Walaupun beribu halangan yang menduga,anggaplah ia sebagai suatu ujian

TAKE IT EASY walaupun susah gilerr,pepun selalu ingat family tetap ada disisi walaupun terlalu banyak perkara yang buatkan kita down,kawankawan tetap ada kanzzz....CAYOKCAYOK,BE DE BEST AMONG DE BEST and BEAT THE REST


PUASA PENUHH OKKK,kangg ada yang makan penampooo !!!!!




#tekak bengkak lagi,moga cepat sembuhhh