My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Kurus





ü  ya ya,dah lama tak makan nasi kot… berat pun dah kurang sikit,serius aku sangatsangat nekad nak kuruskan berat badan aku… semua yang dah lama tak jumpa aku cakap aku gemuk,besar,berisi,tembam

ü  sedih gak la tapi aku amik katakata diowang sebagai suatu keazaman dan inspirasi untuk aku kuat nak kuruskan lagi… memang la down sikit bila ramai cakap camtu,insyallah aku akan kurus

ü  aku taw,aku  perlu bersyukur dapat berat besar camni… sebab nie adalah ciptaan Tuhan tapi tak salahkan kalau aku nak kuruskan sikit dan bagi sihat… Tuhan pun suruh kita jaga kesihatan,bukan makan bendabenda yang leh datangkan kemudaratan kat diri

ü  aku jadi besar camnie sebab aku putus cinta dulu,demi nak hilangkan rasa sedih tu,aku makan banyakbanyak untuk lupakan sume tu… ala cinta lama xyah la nak bukak balik,so dah gemuk kan,kena la kurus sikit


insyallah aku akan kurus juga




saja bagi besarkan gamba sebab nak tunjuk yang dulu kurus 
kot





hang ingat aku xmalu ka,aku malu kot besar camnie








::sat sat tunggu aku kurus ok ::