My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Sentap keww !!


Assalam,haii…

Masih lagi dibulan ramadhan,tadi ada orang cita kat aku,yang ada orang buat cerita buruk pasal aku n nak tumbuk,belasah,sepak aku bagai la… aku cam terkejut jugak,pehal pulak kann… rupanya mamat tu sentap dengan aku,ciss… kau yang bahanbahan aku depan orang ramai,pastu aku buat muka bodo,kau pulak yang nak sentapp kan…patutnya aku yang sentap sebab kau yang BAHAN AKU DEPAN PUBLIC KANNN,bajett tull…belakang buat cita macammacam sampai hampir satu kelas kau,benci gila kat akuaku ok je,sangat susah nak sentap bila orang cuba nak jatuhkan aku

BAK KATA NAJWA LATIF

Segala kata cacian yang telah engkau berikan,
Membuatku rasa kosongkosong






dia cakap “Kau jangan sebut lagi nama SYAHID tu,kalau aku jumpa dia confirm aku belasah dia”


HAHHH,hey mamat… Aku penah selisih kot dengan kau masa kat koridor,xde orang pulak tu… xde pun nak belasahbelasah bagai… kalau kau xpuas hati dengan aku,face 2 face la… aku ok je,xsuka arr buat cita burukburuk niee,dari aku pikir pasal kau,baek aku fikir pasal pelajaran aku… banyak gi benda yang aku perlu buat dari aku sentapsentap dengan kauu… Matang bole x,jangan jadi cam budakbudak…Salam ramdhan





#ape kau ingat muka aku cam HADEKHADEK,
kau suka ati je bahan aku kan,,
cuba try test tengok,kau pulak yang SENTAP MAKK BAGAii