My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Disebalik semua ini


Alhamdulilah,rasa lega bila first time aku bagi takzirah aka nasihat kat budak kelas aku tadi…nasihat ke,xde la nasihat sangat cuma apa yang aku cakap kat kelas tu sume datang dari hati…seriously aku xdraf or praktis dulu sebelum bagi nasihat kat kelas,aku just cakap apa yang terlintas difikiran


Aku pun bukannyer baek sangat,jahat jugakkk tapi aku cuba,cuba beri yang terbaek… MAYBE ORANG CAKAP,KAU GILAA  BERI TAKZIRAH KAT ORANG… takpe,aku sahut cabaran tu… Aku xde la berani mana tapi aku just nak share pasal experience aku walaupun umo xsampai gii 20 tahun,tapi bagi aku umur tu just angka,,,,tua atau muda seseorang tu bukan angka yang tentukan tapi pengisian tu yang lebih penting…apa yang telah kita isi sepanjang perjalanan umur tu






YA SIPOLAN,aku xde la kuat mana tapi aku xkan lemah-selemahnya

LEPAS AKU CAKAPCAKAP KAT DEPAN,ADA BUDAK KELAS AKU TEXT AKU

THANXX KEPADA BUDAK KELAS AKU SEBAB BAGI TUMPUAN,,,,






keputusan latihan industri semasa sem lepas,alhamdulilah aku digolongkan dalam kalangan CEMERLANG… mungkin bukan mudah untuk dapat semua nie tapi aku buat sedaya yang mungkin untuk dapatkan kejayaan… maybe aku xpandai sangat tapi aku akan cari kelemahan diri aku supaya lebih baik INSYALLAH




****setengah tahun ku kenal dirimu,moga kedatangan syawal yang bakal menjelma lebih mengeratkan lagi perhubungan dan kasih sayang  kumaafkan segala yang telah kau lakukan terhadap ku  Insyallah,aku xsimpan kat hati   terimakaseh sebab bersabar dengan perangai ku   Aku sayang gilerr kat kau