My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Raya....




raya menjelang tiba,,,,heheheh,happy xterkata………xdela happy sangat sebab tengah menyiapkan segala assignment+mini projek sebelum raya,pehhh memang struggle gila arr……harap hasil yang aku dapat tu berbaloi dengan apa yang aku buat





nie bajubaju raya tahun lepass…beza kott mukaa






Baju raya + perkaraperkara berkaitan dengan raya sume da setel,,,tinggal nak balik kampung je,hehehehe……thanxx abang erwan sebab bagi kad raya yang sangat comel,sayang abang……so sweet kott,kad yang berkaitan dengan aku……nak tengok kee,perlu ke korang tengok……BUEKKKKk
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;


comel dakk muka depan dia







isi dalam dia lagi comelllll





#salam raya tawww,memuaahhh bebanyakkkkkkkk……untuk abang erwan,thanxx sebab bagi kad raya,sayang abanggg