My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Aidilfitri 2012




Assalamualaikum dan salam lebaran
Ekceli nk cerita pasal hari raya tahun nie
Raya korang mesti meriah gila kan ?
Hari nie dah hari ketujuh kita dalam bulan syawal 
mesti duit raya dah banyak lettuww  =P


Tahun nie aku berhari raya dikampung abah dan ibu,selatan dan timur 
Tak meriah pon tapi happy jugalah dapat jumpa sanak saudara =)





tahun nie sume tema warna kelabu belah abah,
keluarga pak anjang,keluarga pak andak,keluarga uli,uteh and ucu 
kerrlass gituu





sory kamera nie saggat banyak megapixel 
sampai kabur habis…DSLR KATAKAN,grrr





Pastu belah ibu pulak,raya kedua baru tolak pegi timur……
tahun nie ,sepupu aku kawen raya ketiga… so banyak persiapan kawen dari raya,ofkos la aku yang jadi pengapit…amek berkat katanya,huhhh motif sagggat… ala cool suda,aku lambat gi la nak kawennn






atototototo,so sweet nyer… pengapit pihak perempuan la spoil,
pakai baju kaler laen… cacat gamba,hahahahah (pengepit betull)






pihakk lelakiiii punyaa,merahh gituuuuu








gemukkk kannn
(gamba nie diedit sebab tu jadi gemuk) 
hehehe










duit dalam sampul xkeluar lagi












~Sampai sini je dulu
~Rasanya ada part lain 
~Sebab tahun nie rasa Beraya sakan
~Tibatiba rasa dah lupa politeknik kejap hahaha