My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Matang


aku nak jadi matang…Matang dalam perhubungan,matang dalam kehidupan…Sebab sikap aku macam budakbudak dan sangatsangat annoying,bak kata orang SANGATSANGAT PYSKO… Thanx abang ERWAN yang banyak guide aku dalam kehidupan,dalam membentuk peribadi diri,yang banyak menegur aku supaya lebih matang…supaya always think positif…biasala,aku kan budakbudak,umo je 20 tapi pemikiran hurm HAMPEHHH…target aku bila dah capai umo 20 nie,aku nak kurangkan bendabenda yang berlebihan kat dalam badan aku…ORANG CAKAP LAU BADAN GEMUK,NAMPAK SEXY……EUWWWWWWW,seksi la sangat … aku tak sengaja untuk tambahkan benda berlebihan dalam badan,aku nak kurus sebab aku rasa lebih confident bila aku kurus…Nampak handsome sikit la,acei cei puji diri sendiri lakk


Sape lagi nak puji lau bukan diri sendiri,lagipun ade aku minta duet kau suruh puji aku,xxxxxx kan… So baek kau diam yea,kang aku cakap diri kau buruk,KAU SENTAPP… So duk diamdiam kat sana,BUEKKKKK


BENDA YANG AKU NAK BUAT BILA UMO 20(18.12.2012)

**kuruskan berat badan jadi 60-65 kg
**open minded
**hati kental
**percaya pada diri
**kuat dan always kuat untuk tempuhi dugaan


Tudienn,bole tara tu… Sapa lagi nak ubah diri sendiri,HANG KA YANG NAK UBAHKAN DIRI AKU,XXXXXX TAK YAH NAK MUHUNG… Diri sendiri yang mampu ubah k,keazaman mau kuat… Pepun,jangan buat sekerat jalan… BUAT BAGI PERABIH K…BYE




 ok,aku xmatang sebab maen KITESS ANGRY BIRD


;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;


ok,dah matang...sila la undilah aku
BUEKKKKK