My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Kegagalan

Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa,ia
bermakna anda telah mempelajari sesuatu

Kegagalan ialah satu-satunya yang dapat diraih tanpa pengerahan
tenaga sedikit pun

Kegagalan dalam hidup adalah menjadi seorang yang belajar
daripada kegagalannya itu

Kegagalan bukan bermakna anda seorang yang bodoh mencuba,ia
bermakna anda mempunyai keberanian untuk melihat apa yang
tidak boleh dilakukan

Kegagalan hanyalah satu peluang untuk anda mencuba lagi untuk
berjaya


 gagal tak bermakna kita tak akan berjaya