My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Update terkini


WutWut ,,,,



Assalamualaikum awok awok ,, hye hye


makin nak abis belaja nie , makin ramai yang tunjuk perangai sebenar …… WELL , normal la tu …  bagi aku , aku xpenah kesah pownn ,, lantak la awakawak semua nak perangai macam SETA* ke , macam B*Bi kew ,,, xganggu pointer i pun walaupun aku rasa benda tu cam ANNOY gile tapi aku malas nak amek port bagai ,, buat tak taw je …… cool suda








PROGRESS FINAL PROJECT


Ø  Taking off bahagian aku da siapp , group aku yang laen pun da setel walaupun berlaku sedikit kesulitan

Ø  Draf BQ pun da submit kat penyelia (tinggal dia check) ,kalau betul draft tu , lump sum terus pakai untuk DOKUMEN TENDER

Ø  Pembahagian kandungankandungan untuk DOKUMEN TENDER pun da agihkan , aku dapat PC & PROVI sum + Condition of Tender

Ø  harapharap siapp , INSYALLAH AMIN





ini semua poyooooooooooooooo







p/s :: kalau terasa , amekk laa THUMBS UP untuk yang terasa