My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Azim - sahabat LAMAN SOSIAL



Azim


 Kawan dari MYSPACE  --- >YM  ----- >  FACEBOOk ----- > taliponn



aku rindu ang sangat ,,, apa je problem  dulu sume kami share  ,,,  YM menjadi tempat kami berjumpa …   first and last aku jumpa dia dekat PICC  
( masa PIDATO BAHASA MELAYU ANTARABANGSA) , sumpah aku teriaq + peluk dia kuatkuat time tu … aku pun xtaw dia ada time tu , si OH PELANGI  la habaq … nasib baek dapat jumpa dia , sampai sekarang kami berhubung  untuk tahu perkembangan masingmasing … aku taw dia pun sibuk  , azim…… aku nak habaq kat ang , walaupun aku xdak pesbuk tapi aku xpenah lupakan ang …… ang take care taw , harapharap ang jumpa blog aku nie … memuaah , lebiuu





 our conversation at YM






dah lama aku nak update pasai ang tapi gamba ang xda , time aku belekbelek folder kat laptop terjumpa satu folder angg + aku guna pesbuk sepupu aku untuk amek gamba ang AZIM , caripunyacari jumpa Azim punya pesbuk,,,,, teruihh download gamba azim …… noharemmmmm , teruihh nakk pi update hahahahah

  




comeii dopp , tengok la kawan sapa ,,, heheheh






Aku sentiasa doakan kejayaan azim dunia akhirat

Aku harap nanti bila kita jumpa , aku nak snap gamba dengan ang AZIMM