My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Entri Aku huk huk huk








Jangan sekali-kali kita meremehkan sesuatu perbuatan baik walaupun hanya sekadar senyuman …  Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan … Setiap yang kita lakukan biarlah jujur kerana kejujuran itu telalu penting dalam sebuah kehidupan , Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang … Hati yang terluka umpama besi bengkok walau diketuk sukar kembali kepada bentuk asalnya   Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi …  Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwaa , Dalam kesempitan hidup ada kekuasaan ilmu …  Kegagalan dalam kemuliaan lebih baik daripada kejayaan dalam kehinaan… Memberi sedikit dengan ikhlas pula lebih mulia dari memberi dengan banyak tapi diiringi dengan riak … Kata-kata yang lembut dapat melembutkan hati yang lebih keras dari batu … Tetapi kata-kata yang kasar dapat mengasarkan hati yang lunak seperti sutera ,,,






ye aku suka menulis ,,,, meluahkan apa yang aku rasa , dengan segala entri nie mungkin dapat melegakan segala bebanan …… rasanya bukan melegakan tapi mengurangkan …… perhaps






kat blog xde sapa yang akan baca UNLESS KALAU ADA YANG MENJENGUK  
( KALAU ADOO , YANG ADOOO ) erkkkk 







( ^--- jadi kamal adli sat ,PULUN TERUKK NGATTT )





#menulisdenganayaqmatadukjatuh


#INISEMUAPOYO


#annoyingweiiiii


bye semua , nak sambung teriaqqq BALIKK  <------ bajetsangatttt