My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Nothing


assalamualaikum,hyeee


aku pun xtahu nak tulis apa sebab otak aku serius blur giler…. hati rasa cam kosong giler,rasa cam mayat hidup je…. hidup pun tersiksa apatah lagi mati kan,betapa berat untuk aku tanggung beban nie sorangsorang,kadangkadang aku fikir aku nie jahat sangat kewww… aku nie xlayak untuk hidup keww… huhuhuhu , semua yang terjadi ada sebab kan tapi aku xtahu apa sebabnya…. semua tu atas hendakNYA, aku takut la,,,,takut apa yang jadi pasniee,aku xtahu keadaan aku lepas nie camnie….. aku xnak yang burukburuk sebab cukupla,perkaraperkara yang buruk lepas cukup sekali ia datang…. xlarat nakk rasai buat kali kedua apatah lagi kali ketiga dan seterusnya….. DOAKAN KEJAYAAN AKU DUNIA AKHIRAT PLEASE =(


biarla segulung DIPLOMA menjadi kejayaan terbesar dalam hidup aku









acei cei nampak sweet disitu,BUEK !!!!