My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

#Jangan










Bila ada yang sayang…Jangan lukai hatinya…Bila ada yang cinta…Jangan kamu titiskan air matanya…Bila ada yang menanti… Pastikan kamu kembali…Bila ada yang setia…Lakukan yang sama…Bila dia pergi…Pergilah kejari selagi merasa dia bererti…Kerana bila dia tiada di sisi…kamu akan merinduinya'

“Jangan terlalu sayang kerna sayang akan datang benci
dan jangan terlalu benci kerna benci akan datang sayang
jangan memberi harapan jika hnya memainkan
dan jangan terlalu berharap kerna ianya belom pasti”

“And I love you more than i did before,and if today i dont see ur faceNothing changed,no one can take your place











Cinta itu misteri,tidak berbentuk tapi di cari,tidak bernyawa tapi hidup tidak tajam tapi mampu melukai,tidak mekar tapi harum mewangi

Cinta bukan seperti sekuntum bunga,mekar xlama,layunya tiada makna…Cinta sejati mekar selamanya

Cinta tidak berupa tatapan satu sama lain tetapi memandang ke luar bersama ke arah yang sama

Cinta itu jelas terindah walau di sudut yang lain amat menyakitkan

Cinta itu sukar untuk ditafsir,datangnya bukan dari paksaan,perginya tanpa kerelaan,cinta penuh mesra dengan kasih sayang,perlu dibelai dengan kelembutan,kekasaran mencipta sebuah perpisahan

Setiap insan punyai rasa cinta,punyai kasih sayang tapi xsemua orang dapat merasai cinta,setiap insan pernah bercinta tapi xsemua mampu kecapi kebahagiaan…




rindu abang ERWAN la,heheheh…hurmmm,exam nak dekat dahh…all the best,takut pun ada…seminggu kowtt,5 paper HURMMMM