My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Kata ku ♥





Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis,debu beralih emas,keruh menjadi jernih,sakit menjadi sembuh,derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat…Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu,tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya…Jangan mencintai seseorang seperti bunga,kerana bunga mati dikala musim berganti…Cintailah mereka seperti sungai,kerana sungai mengalir selamanya






Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu

Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku
Sayang dengarlah permintaan ku

Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaanku

Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu





sweet x!! happykan kite selalu taw kalau nak tgok muka kite hppy mcm nie