My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

MyLife

~rasa lucu bila teringat kisah lama…

~sebab yang lepas adalah lepas,sejarah xkan berulang…

~hidup tak perlu pandang kebelakang cuma mengambil iktibar diatas apa yang suda berlaku…

~kisah silam akan mematangkan seseorang…

~insyallah aku cuba untuk tidak menjadi seorang yang psyko…

~aku cuba untuk kuat dan berubah dari hari ke hari…

~ramai yang cakap kat aku, “EH HANG KAPEL BALIK KE DENGAN EX HANG” URMM mana ada,aku xkan bersama kembali dengan dia…dia dah de kehidupan dia,mungkin hanya mampu untuk menjadi seorang kawan…tiada jodoh antara kami,aku xkan menjadi batu penghalang antara dia dan kekasih hatinya…

~aku pun dah de kehidupan aku sendiri,aku pun xmau dah sedihsedih…jangan la risau yeaa,alhamdulilah aku mampu tersenyum,doakan aku gembira selalu yea INSYALLAH AMIN

TUDIEN,GEMUK DAH SEKARANG
MUKA POYOSSS SANGAT