My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

ENGKAULAHH

Aku rindu kau sahabat

Aku rindu gurauan kau sahabat

Aku rindu hilai dan tawa kau sahabat

Aku rindu kemarahan kau sahabat

Aku rindu kesentapan kau sahabat

rindu yang hanya mampu dimiliki pabila bersama sahabat,yang tak mungkin dapat diganti…semuanya indah bersamamu sahabat,adakalanya kita bergembira dan ada jua kita berkongsi kesedihan…walaupun sering berlawan kata tapi kita tetap sahabat…biarpun berjauhan engkau tetap dihati,maafkan aku jikalau aku menguris hatimu sahabat kerna aku hanya insan biasa yang selalu melakukan kesilapan

~KU DOAKAN KITA SAMASAMA BERJAYA DUNIA AKHIRAT~