My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Diploma Ukur Bahan

muka minta penampa


Aku sekarang mengambil jurusan Diploma Ukur Bahan di Politeknik Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah…Banyak benda yang perlu aku belaja pasal Ukur Bahan…Kos niee bukannya kos main-main,satu kos yang sangat mencabar…Sebab kalau kita tertinggal satu ilmu pasal kos nie,memang habis laa…Kalau kita tahu pasal perkaraperkara asas memang konferem kita dapat catch up nanti tapi aku nie sangatsangat leka dan aku dah dapat padah…Kenape eh aku cakap camtu sebabnya bila time praktikal,aku macam orang bodoh……tu la,maen maen sangat masa belaja kan dah dapat padah…Benda senang pun kau xleh buat,terkial-kial buat kerja…Tapi aku xmudah kalah,aku cover balik benda yang aku leka masa aku belaja dulu…Aku pun xtahu betul ke aku nak jadi Quantity Surveyor nie,aku pun xtahu masa depan aku camne nanti…aku harap sangat semuanya baikbaik…insyallah amin