My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Hadiah !!!!!!!!


ehem ehem !!!!!!!!!!



Opssss , terharu mehhh dapat hadiah bufday dari Abang Erwan …… xnak tulis banyak pun just nak cakap yang tu jeee ,,,, buatkan spaghetti , belikan kek …… maluuuuu , NGEEEEE 




niee laa rupanya hadiahhhh tuu , nak tengok x isi dalam


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



TARAAAAAAAAAAAAAAAAA
fav coloour , xsangka abang erwan taww






wangiiii perfume nie , sayang nak pakai okkk 






aku suka tidoww petangg so abang cakap dia belikan benda nie , korajaqqqqq




apa apa pun , terimakasihhh … sukaa !!!! best of the best ,2012 ini  banyak yang berlaku , banyak yang istimewa dan pahitnya…Mulai esok kita akan melangkah ke 2013 dan dengan itu juga setahun sudah berlalu…Terlalu banyak perkara yang dilalui sepanjang tahun 2012 Terlalu banyak rahmatNYA serta ujian dan cabaran, semakin mendewasakan…Perjalanan hidup di sepanjang tahun ini memang sukar di ungkapkan
  bye 2012