My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

2012 ~ 20tahun !!!




Assalamualaikum …… hye , makin hari makin cepat 2012 ingin melabuhkan tirainya …… pejampejam CELIK , aku pun dah nak habis belaja … bukan rasa xsaba nak habis belaja tapi aku harap sangatsangat impian dan harapan untuk aku mempunyai kejayaan terbesar memiliki title “pelajar lulusan DIPLOMA” dapat ku genggam




Aku pun dah umo 20 tahun walaupun xbanyak sangat angka umo aku tapi aku bangga dengan apa yang penah aku lalui , pahit dan manis menjadi rencah sepanjang perjalanan 20 tahun …… baru 20 kan , so kisah pulak kata orang yang cakap “ ALA MUDA GI , XBANYAK PENGALAMAN ” …… hey , lantak aku la hidup aku , kau sibuk kenape !!!!!!! 




alhamdulilah , azam 2012 dah terlaksana …… X banyak tapi almost done , biarlah azam tu aku je yang tahu apa yang aku azamkan ……




sepanjang ranjau perjalanan hidup aku !!!!





kenangan with budak kelass





aku , dia dan ENGKAU !!!







ofkos la dengan OBLONG







v  Kecantikan yang abadi terletak pada keelokan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya
v  Yang meninggikan darjat seseorang ialah akal dan adabnya, bukan asal keturunannya
v  Adab dan sopan itu lebih penting daripada makan dan minum
v  Mahkota adab dan sopan santun lebih tinggi nilainya daripada mahkota yang bertakhtakan ratna dan mutu manikam
v  Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras






katakata hikmat katanya , nothing to say tapi perlu say …… opssss , semuanya telah ditakdirkan dan ditentukan , paling penting kena kuat dan terus kuat untuk hadapinya








teringat waktu sekola duludulu




;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;




malu aku dengan perangai hang , buekkk … SIAPAKAH ?? jengjengjeng , pepun selamat datang 2013 sayonara 2012