My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

wordless aku







o   kata orang,kalau kita penah lukakan hati seseorang dalam diam
o   satu hari nanti perkara yang sama mungkin berlaku kat kita
o   You get what you do,for what you did??
o   entah,bagi aku kan…apa yang orang pena buat aku,aku xkan simpan dendam
o   perlu ka nak buat semua tu,sampai bila nak habis kalau berdendamdendam nie
o   biar jee, yang penting aku tahu apa yang aku buat
o   ya ya ya aku pun jahat k,xla suci sangat
o   tapi aku taw setiap yang dilakukan ada batasnya,sapa xsedih bila hati dan perasaan dilukai
o   dan buat orang yang penah hadir dalam hidup aku,aku xpenah  nak mara or simpan kat hati,apa yang penting hidup kena sentiasa gembira walau diduga sekali mana pun