My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Open House


Asssalamualaikum,masih dibulan raya,atototototooto

Acei cei,arinie family aku ade buat open house……khas buat klazzzmate aku and jiranjiran tetangga,bangga sangat sebab ramai yang hadir kecuali wan dengan shahrin……xpela,yang penting ramai yang hadir,agak kepenatan la buat persiapan sume nie tapi nasib ada YAN,ANIS,NAKIA,FANIZA and JANJAN,,,,xda pa nak cita tapi nak tunjuk gamba buekkkk




 mukamuka bajet disitu





nilah ruma aku,biasa jee…sederhana,janji selesa






amboiamboi,muka sorangsorang







mantanmantan JPP disituu






kelasmate tersayang






sweetnya depa,untung laa







sangat sweet bersama gundikgundik ku sekalian




xtahu nak pick gamba mana,ok la kowtt tara niee… penat mak u ollss,lenguh kaki ini,,,,,hehehe, laen entri pulak yeaa berjumpa,byeee