My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

CoretaNukilan



Assalamualaikum , hye ……


Opss da bulan 2(FEBRURARI) … harap semua sihatsihat belaka dengan kehendakNYA … ape cer sekarang , happy kew , sedih kew , marah kew , tengah majuk kew Heheheh , namaunamau perangai bukanbukan eh !!!
WinkwinkWinkwink  =)


Kami ok ok jew , xda pa nak cita … just nak habaq la kekadang didalam sesebuah perhubungan “WAJIB” ada duka dan suka , of kos la kan … keduaduanya saling melengkapi antara satu sama lain … rasa curiga dan waswas terhadap pasangan kita turut menjadi intipati , biasa la tu … tapi JANGAN SESEKALI SELALU MELAKUKAN PERKARA SEDEMIKIAN , cukup kita merasakan kesangsian itu , walau apa jua yang berlaku >>>>>>>>> selesaikan dengan baik , bincangkan  bukannya lari dari kenyataan


Wei , apa dia hang duk ngarut nie syahid duk cita bukanbukan nie ,,,,,, heheheh OPSS …… hmm , ni bukan perli sapasapa noh  tapi fakta sebenar la kowtt … Insyallah , apa jua sekalipun pertahankan perhubungan yang telah dijalinkan … jangan brekbrek mengejut , “tarik handbrake dulu sebelum tekan brek”  OPSSSSSSSSSSS



UNTUK HANG ---------à aku sayang hang sangat , memuaah













Aku comel 
(muka aku sukati aku la nak kata apa)


























Sangat comel sampai ada laki sanggup peluk aku 

(ANGKATKAKIATASBAHU)