My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

What Say You


  




“INSAN JAHAT AKAN DIPERTEMUKAN DENGAN INSAN JAHAT ”


“INSAN YANG TAK JUJUR AKAN DIPERTEMUKAN DENGAN INSAN YANG TAK JUJUR”


“INSAN YANG TIDAK SETIA AKAN DIPERTEMUKAN DENGAN INSAN YANG TIDAK SETIA ”



mengarutlah semua tu,,, macam mana kalau perkara tu berlaku disebaliknyaa…… dimana insan yang baik dipertemukan dengan insan yang tidak baik dan tidak semestinya insan yang baik akan menjadi milik insan yang baik ????  kan dah menjadi tanda tanya disitu,salah pandangan tu…… tak semestinya yang baik xbole berkawan dengan yang jahat, dan yang baik tu xsemestinya nak semuanya yang sempurna kerna dia tahu dia pun xsempurna jugak… dua insan dipertemukan bukan kerna jahat sesama jahat atau sama baik dengan yang baik tapi dipertemukan kerna hati,hati yang tulus yang menyatukan keduadua insan waima salah sorang itu baik atau jahat …… semuanya sudah tertulis dan yang penting kita redha dan terima siapa saja yang akan bersama kita…… IKHLASKAN DIRI WALAU SIAPA YANG AKAN MENJADI MILIK KITA NANTI                                       #FACT

sebutlah namaku disetiap nafasmu
ku akan datang kepadamu sayang =(