My photo
Selalu berpegang pada katakata ini,saya sedar cinta saya itu mampu berakhir dengan cinta sahaja pepun saya akan tetap lukakan hati dan perasaan saya demi orang yang saya sayang,saya nak dia bahagia walaupun bukan dengan saya..kata orang berkorban demi kebahagiaan si dia merupakan pengorbanan besar dalam diri seseorang pasangan

Untaian Cinta




Cinta itu anugerah,hargailah setiap anugerah yang diberi kerana tak semua yang diberi peluang kedua

Cinta itu memang sukar untuk difahami kerana cinta punyai sejuta warna sehingga akan sulit untuk melukisnya

Cinta,sekelip mata sahaja mampu untuk mencintai mampu juga untuk dicintai tapi sekelip mata mampu berubah

Cinta menjadi benci,rindu menjadi dendam

Cinta sering dikatakan buta tetapi jadikan alasan sehingga mata hati tidak dapat menilai cinta itu